čtvrtek 21. ledna 2016

Recenze: Hempz volumizing shampoo and conditioner


Na těchto produktech (a věřím, že nejsem jediná) mě na první pohled nejvíce zaujalo balení, které je prostě nádherné. Metalické zeleno stříbrné lahvičky na mě zasvítily z balíčku, moc mě potěšily a hlavně předčily mé očekávání, protože na obrázcích na e-shopu nevypadají ani zdaleka tak krásně. Vyfotila jsem vám i obrázek z koupelny, abyste viděli, jak se krásně vyjímají u zelených kachliček, kterými mám obložený sprchový kout.


Další věcí, která mě dostala, byla vůně. Hempz je kosmetika přírodní, takže podle očekávání nejde o žádnou velkou parfemaci a výraznou vůni, která provoní celou koupelnu, ale o příjemnou jemnou vůni, která na vlasech lehce zůstane i po vysušení. Cítíte jí, když si čichnete k lahvičce s produktem, nebo když si přičichnete přímo k vlasům, ale je cítit jen zlehka, nevtírá se a netluče se s parfémem.

Teď už ale k funkci samotných produktů. Jde o šampón a kondicionér na objem a musím potvrdit, že objem, který vykouzlí, mě opravdu mile překvapil. Oba produkty mají dost hustou konzistenci a tak mě udivilo, jak objemné a nadýchané moje vlasy zanechávají. Dokonce ani extra hutný kondicionér moje vlasy vůbec nezatíží, ale jen je hezky vyživí a zanechá lesklé a hebké. Už jsem zažila dost produktů, které mi dodaly objem, ale bohužel se s tím pojilo to, že mi vlasy vysušovaly a z některých méně kvalitních mě i svědila pokožka hlavy. To opravdu není případ těchto zelených krasavců.

Oba produkty jsou zkrátka a dobře skvělé. Kondicionér u mě vyhrává na plné čáře a šampónu u mě konkuruje pouze Big od Lushe, který k těmto vlastnostem navíc ještě udrží moje vlasy o den déle fresh a bez potřeby mytí. Ale za Big si musím také více připlatit.

A na závěr něco k ceně. Jak šampón, tak kondicionér stojí oba dva 499 Kč, což není rozhodně nejlevnější, ale já tady vidím, že platím za skvělé produkty, kvalitní složky a výborné výsledky.
Nebo se produkty dají koupit dohromady v setu za 690 Kč.


Produkty jsou přírodní, veganské, bez parabenů atd. Více podrobností o složení a vlastnostech si můžete přečíst na stránkách:

4 komentáře:

  1. Pěkná recenze. Nedávno jsem uvažovala o koupi šamponu i kondicionéru... Bohužel ta cena je opravdu vysoká a nemohu si dovolit dát tolik za šampon a kondicionér. Snad objevím levnější variantu a stejně dobrou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem zjistila, že se dají koupit v setu za 690 oba dohromady, ještě jsem to do recenze doplnila :)

      Vymazat
  2. Ja bohužiaľ nemám také skúsenosti ako ty, preto som začala používať čistú sódu na vlasy a som veľmi spokojná :-)
    Andy

    OdpovědětVymazat
  3. nemám stímto zkušenost, ale lush výrobky znám, jak se o nich zminuješ :)

    OdpovědětVymazat