čtvrtek 3. července 2014

20 úkolů na léto 2014



Slovo úkol ve vás pravděpodobně evokuje nějakou povinnost a něco, co musíte splnit, i když se vám nechce. Tohle není ten případ. Na letošní léto se hrozně moc těšim a chci si ho pořádně užít. Jednou jsem tak přemýšlela nad svými letními plány, až jsem narazila na video Alfieho, který v něm mluvil o svých plánech na léto a o tom, jak si je bude dokumentovat. Úplně mě to dostalo a hned při první návštěvě papírnictví jsem si koupila tenhle legrační bloček a začala svoje plány sepisovat. Nakonec jsem jich sepsala 20. Nejsou to bůhví jak velké plány, některé jsou úplně obyčejné, jako třeba dát si zmrzlinu nebo meloun. Vždy když budu dělat některou z věcí ze svého seznamu, vyfotím si to, fotku vytisknu a vlepím do bločku. Každý úkol má svou vlastní stránku.




Tady jsou moje úkoly pro vaším inspiraci, kdybyste se taky chtěli zapojit:
1. Vykoupat se v moři
2. Dát si zmrzlinu
3. Koupit si žlutého melouna a sníst ho lžící (nemám červený meloun moc ráda, žlutý miluju)
4. Udělat si nějaký zajímavý letní nailart
5. Uběhnout 10 kilometrů (v kuse samozřejmě)
6. Zhubnout na 55 kilo (mám 57)
7. Koupit si své první high waisted kraťasy (souvisí s bodem 6, teď v nich vypadám jak koule)
8. Koupit si hezkou letní kytku do vázy
9. Získat 10 000 odběratel na youtube (děsně se těšim, momentálně vás tam je 9 157)
10. Pít víno a číst si na svém novém balkóně (zanedlouho se stěhuju a v novém bytě budu mít krásný balkónek)
11. Udělat si dámskou jízdu s kamarádkama (ta mě čeká zrovna zítra, takže to bude asi první splněný úkol)
12. Udělat si večer sama pro sebe (žádné povinnosti, hloupý holčičí film, pleťové masky atd.)
13. Jít do letního kina
14. Sledovat východ slunce
15. Sledovat západ slunce
16. Udělat si sangrii s ovocem
17. Podniknout grilovačku s kamarády
18. Udělat si piknik
19. Sledovat letní bouřku
20. Sledovat koncert pod širým nebem

O fotky z plnění úkolů se s vámi samozřejmě vždy podělím na instagramu a na facebooku. Doufám, že se mi podaří všechno splnit a na konci léta si budu listovat bločkem s dvaceti fotkama z dvaceti super zážitků.
A co vy? Jdete do toho se mnou? :)


 


14 komentářů:

  1. Flabgee, jak jsi vysoká? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je hrozně hezký nápad, možná to taky zkusím. :) Akorát asi nebudu mít tak hezkej deníček jako ty :( :)

    OdpovědětVymazat
  3. No.. jak to tak vidím máš co dělat :) Přeji ať se ti to podaří, a držím palečky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je moc příjemný nápad :) ! Hlavně máš úžasný bloček, líbí se mi jak je barvami tak i řešením :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak bod č. 5 musím také splnit, jelikož jsmese přihlásila na 10 km závod a teď stěží uběhnu 5 :D... jinak zajímavý nápad na seznam :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je dobrý nápad :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že udělám něco podobného!! Skvělý nápad ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Stěhování ti závidím ,-) ..... jinak na piknik a do letního kina (miluju letní kina) mě ber sebou, prosíííííím :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jee, to je super nápad...miluji plánování a jsem strašný organizátor :) A mít všechny zážitky zdokumentované fotkama je naprosto úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  10. moc hezký.. moře mám v plánu už 5let :-), ale letos to snad vyjde.. hubnutí je můj celoživotní boj.. budu se těšit na tvou dokumentaci plnění

    OdpovědětVymazat