pátek 5. dubna 2013

Rimmel Lasting finish by Kate


Dnes mám pro vás recenzi rtěnek Kate Moss pro Rimmel. Mám odstín 01, což je nádherná tmavě rudá, vínová barva a odstín 12 což je zářivě oranžová barva (na fotkách vypadá trochu světlejší, skoro jako koralová, ale ve skutečnosti je o dost výraznější, nejvěrnější je swatch na ruce). V zimě jsem dost nosila červenou, na jaro se zas těším na oranžovou.


Jak je dobře známo, rtěnky jsou buď hydratační, nebo dlouhotrvající. Hydratační rtěnky většinou nebývají moc pigmentované a nevydrží na rtech moc dlouho. Dlouhotrvající vydrží dlouho, bývají často dobře pigmentované, ale zato většinou dost vysušují rty. Tyto rtěnky patří do druhé skupiny. Jsou neskutečně pigmentované, pokud v nich zrovna nehodujete, tak mají několikahodinovou výdrž, ale i když jsou na rtech příjemné a krémové, vysušují rty. Zvlášť v zimě mívám rty často suché a když jsem někde venku na mrazu, kombinuju tyhle rtěnky s balzámem. Ale na večerní akce jsou super, protože opravdu dlouho vydrží a nemusím každou půl hodinu kontrolovat jak moje rty vypadají a rtěnku obnovovat. Rtěnky nezalézají do vrásek a udělají vám na rtech krásný sametový finish.


Plusy:
Dlouhá výdrž
Výborná pigmentace
Nezalézá do vrásek
Nízká cena

Mínusy:
Vysušuje rty

Jsem s rtěnkami moc spokojená, ale určitě by to mohlo být lepší. Získávají ode mě 4 hvězdy z 5.


PS: Těšte se na neděli na tutorial na ombre lips právě s těmito dvěma rtěnkami.

16 komentářů:

  1. Tu 01 mám taky a jsem s ní docela spokojená. Odstín 03 mi ale vůbec nesedl a přijde mi, že vysušuje mnohem víc než 01. Ale docela mi vadí ta vůně, brrr.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta oranžová se mi na fotce moc líbí... jen jestli je ještě výraznější, tak bych na ni asi neměla odvahu... no a na nedělní článek se moc těším! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Ta druhá mi k tobě sedím nejlépe..je krásná!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné =)
    Od Kate nemám ani jednu, nějak mě ty barvy neberou. Ale z tý řady Lasting finish mám 3 a jsem spokojená =)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám 01 a som s nou veľmi spokojná :) A ty vyzeráš super s obidvoma! :)
    Andy

    OdpovědětVymazat
  6. Víc se mi na tobě líbí oranžová, je taková decentnější a krásně k tobě sedí :) Asi taky pouvažuju o koupi;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta pigmentace vypadá božsky :)!

    OdpovědětVymazat
  8. Já je mám taky moc ráda :) Ta oranžová je pro tebe jako dělaná! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tieto rúže už chcem strašne dávno ale stáále som si ich nekúpila hádam že si k nim nájdem nejakú správnu cestu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle kolekce s Kate Moss je božská!! Skvělá recenze:)

    OdpovědětVymazat
  11. Vůbec nevypadají zle, ale mě tyhle silné rtěnky moc nesluší..:( Bohužel

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti ty odstíny sluší. :) Jinak já z této řady vlastním jen nude odstín 03 a je to super rtěnka! Jediná, kterou používám. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moje obľúbené rúže! :) Máš krásne odtiene.

    OdpovědětVymazat